tisdag 19 juni 2012

Min columna vertebralis....

.....har en viss trötthet i sacrum, men mår förhållandevis prima i columna thoracalis!

Hänger ni med?
Nä! Var inte ledsna för det gör jag inte ens själv än hihi. Fy bubblan vad hjärnan sakta saktar ned funktionen ju längre dagen går och ju fler konstiga ord jag försöker trycka in. Nu håller jag på att sortera lite för min egen skull, men kroppen och knoppen skriker SOOOOV SOOV SOOOV så jag kanske borde lyssna. Väntar dock på min fina älskling som flydde landet för London när jag kom med storväskan:)

Orkar inte skriva så mycket just nu. Träningen är minst sagt avklarad, promenad på 1,15 h enkel väg x 2 plus att ben och axlar fått sig en omgång i gymmet....tur det bara är drygt två veckor kvar. Då ska jag ha semester från min egen kropp!!

Lite bilder från min lunchvy samt promenaden hem över Västerbron. Gjordes förresten UTAN gps, va sa ni nuuråå?! :D
Lite vattenmelon har jag väl ändå förtjänat....eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar