fredag 10 maj 2013

Sweet gänghäng!!

RAW FITNESS
is doin the runners dance......
OBS! Bilderna är inte mina, utan rippade av medlemmar i boxen!!







Jamen hur gick det då????

Mina tider:

400m: 1,14 min
2,5 km: 12,29 min
5 km: 23:36

400m kunde jag inte ha gjort ett skit annorlunda. Har aldrig sprungit den sträckan förut, det var så satans grisjobbigt och jag tyckte att jag sprang livet ur mig. Lite referenstider att sträva emot: 59 s, 1:01, 1:03....ja ni ser ju haha! Det var grabbarnas tider det.....God damn it!
Efter 2,5 km insåg jag att jag hade startat alldeles för långsamt, jag fegade helt enkelt! Hade lätt kunnat hålla ett högre tempo och fått en bättre sluttid men då vet jag det till nästa gång!

Igår var det dags för ett ännu värre test......






2 km RODD!!

Min tid: 8:07 min.

Referenser på detta, nu är det grabbarnas tider jag kollat på, är t ex sinnessjuka 7:22 min eller 6:52...
Japp frågor på det???!! Min teknik är totalt värdelös och oekonomisk....såg jag när jag hade spanat in eliten.....men jag lägger det till ännu en grej att bli bättre på....Känns som den listan bara blir längre och längre haha!

Eftermiddagen spenderades på Raw Fitness där vi brände av Barbara, såg ut som följande:

20 pullups
30 pushups
40 situps
50 squats

3 varv med 3 min vila mellan varje varv.

Ingen skalning på denna, kämpade på med strikta pullups då jag fortfarande inte övat på kipping, och hamnade på tiden 23:20 min. Tänker inte ens kolla vilka tider man "ska" ha eller KAN ha!

Annars har inte så mycket annat hänt. Jag jobbar med min kost-och-hälso-föreläsning som jag ska ha nästa vecka. Ska bli skoj att få snacka om något som jag begriper mig på! :)
Så det är det jag ska göra denna lediga fredag. Färdigställa föreläsningen och träna. Otippat va?

Happy Friday honeys!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar