onsdag 1 maj 2013

Goddamn it vilken vecka jag har!

Om inte det här blir en av de bättre ledigheterna detta år, ja då vet inte jag!
Igår firade vi av Valborg i boxen. (Alltså på Raw fitness för de som inte hajar språket så bra.) Fantastic four hade kirrat mat och bjöd på mysigt after-WOD-mingel. Kanske ingen big deal för dem men jag tror alla håller med när jag säger att sådana saker är sjukt mycket uppskattat!! Vi får lite tid att snacka, lära känna varandra, skapa en gemenskap som gynnar oss på alla sätt och vis. MER FEST GER MER POWER TO THE PEOPLE!! :D

Så TACK SÅ JÄTTEMYCKET för igår alla inblandade, ni är guld!! Och alla ni som inte var med, ni är guld ni med och nästa gång ska ni också vara med och kasta guldskimmer över stan!! WORD!

Lite seg onsdag med andra ord, men what to do när jag har nya upptåg att delta i. Hoppade på bussen till Stockholm 07:40 och lite kaffe på det här så är jag on a roll again. Ikväll blir det konsert och imorgon drar vi till Kroatien på en weekendtrip. Hoppas på lite sol i alla fall även om vädergudarna lovar regn och skit. Anyway, jag är nyfiken på hur det ser ut där, på maten och folket.

Hey ho here we go!!





1 kommentar:

  1. Tror jag har två jobbkompisar på bilden!?
    Är det inte Lina o Joel?

    Kram Malin ha en bra helgtripp!

    Ulla

    SvaraRadera