torsdag 18 november 2010

Porrigt


Såhär porr-röd matta har vi nu införskaffat till vår mathörna. Jag och Therese tyckte att den skulle passa som en läcker färgklick till den annars så neutrala färgskalan i köket. Arne tyckte vi var galna och ansåg att det var världens porr-matta. Tjaaa ni fick ju nu se vilka som fick sina viljor igenom :)

Jag har slitit som ett djur för att få dit dem. Det är två styckna som jag pulat ihop till en.....typ.

Nu ska jag slänga mig i soffan, kanske koka lite kanelkaffe och tända lite ljus med juldoft. Aaaaaaah!
Imorgon väntar träning och afterwork med grabbarna och tjejerna från jobbet. Mysigt!

2 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt, jag visste att vi visste vad vi talade om. ;o) Miss you honey!!!!

    SvaraRadera
  2. Helt gaaalet snyggt! Och jag älskar lilla kissen under bordet, hur söt som helst! PÖSS ;)

    SvaraRadera