måndag 3 juni 2013

From one hot (or NOT!!) outfit to another....

Känns som att jag bara gör en massa nonsensinlägg nuförtiden, och ja, det stämmer nog. Jag gillar det inte riktigt men jag har knappt tid att tänka över huvudtaget så det får helt enkelt duga så länge!

Avslutade veckan med två riktigt vidriga dagar på jobbet! Totalt kaos men jag är sjukt stolt över oss som arbetade! För första gången på länge tyckte jag att det var riktigt roligt att jobba och det gjorde inget att det var knas. Vi är ett riktigt sweet gäng och det är det som gör ungefär allt!!

Min sköna outfit of the weekend....läcker va? :D

Startade veckan på det bästa sätt möjliga. Jaaaapp träning på Raw Fitness!! Utan gänget dessvärre, helt ensam i lokalen, men det fick gå ändå!

This is what I did:

100 burpees
50 thrusters (20 kg stång)
30 pullups 

This is what I looked liked efter det:



Svettigt!! Jävligt jobbigt!! Meeeen kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar