tisdag 28 maj 2013

Veckans bästa


Jeeeepp U gotta love it, barövers or not!! 

Det går liksom inte att skylla på att man vill vara ute i det fina vädret och skippa träningen. Här kan vi göra´t ändå!! Själv höll jag min inomhus tro´t eller ej. Kändes som att det var lite svalare där, och när vi ändå skulle dra en riktig fet wod så valde jag the easy way.

 Jag vill också kunna träna nästan naken!! Btw!
Kan kan jag väl, men det är ju inget nudistgym som bedrivs här haha så jag behåller väl paltorna på.


Det är många bilder på halvnakna snubbar har jag märkt, men för er som är lite pryda av er vill jag även  visa att det finns de som har kläder på sig också! :)
Nedan finner ni grymma brudar som slet som djur idag!! 
WAY TO GO GIRLS!!!!!


Passet som sådant:

"Hammer"
5 cleans
10 frontsquats
5 jerks
20 pullups
5 varv på tid. Vila 90 s mellan varje varv. 60 kg för killar, 40 kg för tjejer (på stången)

HELLL!! VETE!!!! Vad slitigt!! Som vanligt har jag mest problem med pullupsen då jag fortfarande inte lärt mig kippa, men jag börjar bli jävligt less på mig själv nu att jag inte kan. Fokus på detta!!
NO EXCUSES!!
För övrigt har jag en del skillsträning att plocka i cleans, lättast var frontböjen och tungt var detta jävla jerkande över huvud. VE DIG! 
Men jag gillart! Jag gillar griswodar som får en att vilja skjuta sig sakta med en fällkniv....
....Japp!

Nu då?
JOBBA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar