lördag 12 maj 2012

Fusklördag

Idag är det lördag och idag tänker jag fuska. Började med gofrulle bestående av, i och för sig, ett nyttigt bröd men med smör och ost dras nyttigheten lätt ned :) Ägg, blåbär/hallon-yoghurt, müsli och kaffe....mätt och glad blev magen och jag med den!

Igår rörde jag mig knappt en meter så tanken var att jag skulle börja morgonen med en lätt löptur. Vädret ville annorlunda så jag skippade det och myste i soffan istället. Efter frukosten blev kroppen ändå sugen på att röra sig så jag drog iväg på en snabbtur till utegymmet. Körde ett 15-min pass med chins, boxhopp och armhävningar innan regnet började igen och jag fick jogga hem.

Nu har vi varit och shoppat lite samt mumsat morotskaka och kaffe. Middagen blir lite nyttigare i form av fisk och ris, men ikväll ska jag mula naturgodis tills jag mår illa.
Imorgon är det som vanligt igen, gröt och proteindrinkar för hela slanten :)

Jävligt intressant information om min dag va haha?!

2 kommentarer:

  1. underbar dag tyck ja de låt som :)

    SvaraRadera
  2. Hihi jaaa det har du rätt i, det var verkligen det! :) back to basic igen för nu äre måndag!

    SvaraRadera