onsdag 9 maj 2012

Trött och tärd får vad hon är värd

Och idag var jag tydligen värd en massa beröm! :)

Först fick jag en objektiv kroppsbedömning där jag fick veta att jag ligger bra till inför en eventuell tävling. Kändes bra och peppande när jag själv tycker det går alldeles för långsamt! Det är åtta veckor kvar och mycket kan hända på den tiden. Om två veckor är det nog dags att känna efter "på riktigt", och om jag bestämmer mig för att tävla är det bara att glömma fuskdagarna och fokusera stenhårt. Låter jävligt upplyftande inte sant?! Haha!

Sen fick jag lära mig att det lönar sig att vara socialt begåvad. Jag, som ofta känner mig oallmänbildad och upplever att jag har noll koll, fick idag bekräftat att den jag är, är någonting jävligt bra! Så att sprida lite ljus i andras tillvaro är alltså icke att förkasta. Minsann!!

Så idag är mitt hjärta varmt inbäddat i en skön filt av glädje. Jag är trött och sliten, men vad gör väl det när man får lite credit här i världen? Det händer inte varje dag så det är bäst att ha vett att suga i mig när tillfälle ges!

Imorgon lämnar jag stan igen för en helg full med mys, sköna frukostar i soffan, bara vara, pyssla om och ladda batterierna. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar