torsdag 3 maj 2012

Morgonpromenad som heter duga!

Fick vakna precis som jag trivs med: utan väckarklocka och en frukost i soffan framför tv:n.

Solen sken så jag, Eva och Nova tog en långprommis, med betoning på lååång:) Testade en ny väg, runt selångerssjön, och det var inte sista gången mina små fossingar spatserat runt där inte!! Jättemysig väg, vacker omgivning och härligt sällskap. Vad mer kan man begära att starta dagen med liksom?!

11 km senare är jag hemma. Nu lite lunch innan jag ska plocka upp lite varor, dricka kaffe i solen, träna, laga mat och avsluta kvällen med Bea. Ja jävlar, jag ska ju jobba NATT också!! Det hade jag förträngt hehe.

1 kommentar:

  1. http://sandraawiklund.blogspot.com/

    Har nämnt dig på min blogg:)

    Trevlig Helg grymmaste Malin<3

    SvaraRadera