måndag 6 maj 2013

A taste of Croatia


Orkar inte skriva så mycket, bilderna får tala för sig själva. Det enda jag kan säga är:

Är det värt att åka till Kroatien?
JA!!

Varför?
Maten, lugnet, (iaf innan högsäsong haha), den mysiga miljön, vädret, folket....På frågan om det är något för en barnfamilj är jag lite kluven. Det är enkelt att manövrera en barnvagn då det är platt och jättefina gångvägar precis vid vattnet., men om vi pratar badvänligt för små fötter är jag tveksam. Stora barn som jag själv klarar ju av att stappla runt bland hala stenar och vass stenstrand men för små barn kan det kanske vara lite jobbigt.

Men för alla er som vill ha en relativt prisvärd semester, ni som bara vill äta gott, bada, sola, ta hand om varandra och myyyysa........vafan väntar ni på? ÅÅÅÅK!!

 
Schysst välkomstkommitté på flygplatsen



Utsikt från vår balkong



 
Frukost på hotellet

 
FY FAN VAD SKÖNT MED SOL!!!!

 
Ön....eeehh....vad den nu heter hihi....på håll

 
 

 
Casual badposé :)

 
 

 
Båten...as U can see

 
Gristrött haha! NÅN skulle upp och äta frukost klockan 07:00....samma NÅN som sedan somnade om efter att ha fått upp mig :D

 
Horny strawberry

 
Lunchtime....det här var INNAN "klimpvällingen" kom hihi

 
 

 
Är det nu man kan säga att man nästan åkt ett private jet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar