tisdag 7 maj 2013

Softar innan stormen




Har haft veckans skönaste dag so far! Brygglunch i solen, med blicken mot min älskade intervallbacke.....snart du.....snart är snön borta och då jävlar!

Ikväll däremot....
Ikväll ska det springas utav bara helvete! 400m, 2,5 km och 5 km ska klockas och jag vet inte riktigt hur det känns såhär en timme innan...Jag känner mig lite som en sadist, jag ser fram emot att plåga skiten ur mig å ena sidan, å andra vill jag bara krypa ihop i ett hörn och grina haha! Har ingen som helst strategi heller, 400m är en sträcka jag aldrig har sprungit i hela mitt liv så jag har ingen aning om vad som är en rimlig tid att sikta på, än mindre vilket tempo jag bör ha.....

Weeeeell.....I guess I´ll find out jävligt snart......och när jag vet så vet ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar