måndag 27 juli 2009

Birsta, bebisar, babes och bedövande hunger

Hemma igen, alltså hemma i huset, inte hemma som i hemma i Kälen. Känner att jag måste förtydliga det där ibland. Har spenderat de flesta av dagens timmar ute på Birsta, ivrigt botaniserande bland barnkläder och andra barngrejer. Plöjde igenom Birsta city men där fanns inte tillräckligt coola saker, jag ville ha något riktigt häftigt till lillen, Erica och Fredriks plutt. Tillbringade drygt 45 min på Barnens hus och då bara på övervåningen!! De måste trott att jag var ute efter att lokalisera övervakningskamerorna eller hur de sköter den dagliga hanteringen av pengar för INGEN kan ha sett mer suspekt ut än jag! Tog upp en pryl, tänkte den här kan jag ju köpa...nähä....refill står det....refill till vad?.....hmm....no idea...bäst att lägga tillbaka den. Blev lite bra-att-ha-saker istället, det coola får komma en annan gång. Kändes lite smådrygt att inhandla en skinnpaj när han förmodligen vuxit ur den snabbare än jag lämnat parkeringen :)

Och ååååh så sööööt han är den lilla skrynkelknotten!! Seriöst alltså, inte enbart för att jag råkar känna tillverkarna. Han var lite trött, lite hungrig, lite nödig, lite pratsam och däremellan hann han med att fyra av ett smygsmile så man smälte. Idiotjag hade inte med mig kameran meeeen jag hinner nog med det också, han tar inte studenten riktigt än! Kommer bli galet skoj att följa den lilles väg genom livet med de föräldrarna det kan jag lova, på ett megaBRA sätt vill jag starkt poängtera :)

Hann också med att shoppa lite på MQ´s rea. Det är väl ungefär då man kan kosta på sig ett besök där, kanske inte min stil rakt igenom dock meeeen de har små guldkorn här och där. Köpte två klänningar som jag nu ska prova igen, kanske blir det en och annan bild på dem senare för de som är våldsamt intresserade. Nu blir det kaffe för huvudet börjar gnälla lite. Tro fan det efter min megastabila middag bestående av kall grillad kyckling, en tomat och en halv avocado tätt följt av en halv honungsmelon. Mat för vedhuggare det.....NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar