måndag 13 juli 2009

What have you been up to this weekend?

JO! Det ska jag tala om för er nu vad JAG har gjort! För ett tag sedan skrev jag om att jag saknade ett gäng, ett gäng som alltid är med, ställer upp och bara är sig själva och som inte bangar när det kallas till FEST! Jag ändrar mig på alla punkter......Här kan jag med STOLT klappande hjärta presentera....tadaaaa.....trumvirvel.....MITT GÄNG:

KY-driftare årgång 2006:



Den hittills yngste deltagaren som inte riktigt fattat vilka dårar han har hamnat med :) Söte lille Loke, Peter och Erikas son.



Frulle på vår altan. Från vänster Peter, Loke, Stefan, Emil


Bettan fixar grillen




Antar att det inte var kallt om öronen i alla fall..eh...





Middagsdags utanför Kälens bygdegård





Här kommer lite bilder på olika typer av KÄRLEK :)

Först ut Joel och Bettan





Marcus och Gunilla myser i bilen




Arne och jag såklart







Stefan och jag äter godis





Stefan och Peter är lite kära







Love hurts, Joel har drämt till Emil med en kubb-pinne





Brudarna






Åhej med fröken Gunilla, hej alla barn nu blir det barnprogram


Titta nu här vad Gunilla tar fram


En liten kubbpinne och nu ska ni få höra


Vad man med en liten kubbpinne kan göra


Stick den i rumpan, tuta och kör


Så har vi gjort oss ett avgasrör








Kubbtime....observera Marcus dans til vänster :)






Vårt kubbspel är numera inlagd på rehab för psykisk misshandel haha








The winning team





Det är något speciellt med den där Golfen





Emil bakom pärlan i profil, tro det eller ej men den har räddat mig fler gånger än jag kan räkna på mörka vägar mellan Sundsvall och Härnösand



E-dur för helvete eeeeeee-dur!



Det är väl ungefär här det bär iväg hihi


Björne, Arne och Emil

En två tre ihoooooop...Emil är LIITE skeptisk hihi


Min älskade älskling i bakluckan :)

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan av den här helgen. Önskar att jag kunde klistra fast den inuti mig och plocka fram den varje gång nåt känns tungt eller jobbigt. TACK TACK TACK alla UNDERBARA vänner för en UNDERBAR HELG!!!!! Nu är det klubbat att varje år ska vi ha en liten sammankomst någonstans i detta avlånga land. Detta gäng är en totalt okomplicerad sammansättning av människor där den ena är galnare än den andra. Vi har kämpat igenom alla vansinniga lektioner och konstiga lärare, skrattat oss fram i livet, med råge festat in rätt många helger, och vi har gjort det TILLSAMMANS! Så.....DET mina vänner, är vad I´ve been up to this weekend :)

2 kommentarer:

  1. Ser ut att ha vart en bra helg !! Lite avis e jag allt !!:) // The COffemaker

    SvaraRadera
  2. Oj vilken suris Loke var, vi få hoppas på att han är på bättre humör nästa gång =)

    Peter hälsar att det var en skit rolig helg och väntar med stor förväntan på nästa KY-fest och ännu mera kubb och mer sprit (i munnen det vill säga) ;)

    SvaraRadera