torsdag 23 juli 2009

One down three to go

Japp då har jag överlevt första passet på länge bakom baren. Fick inte servera EN ENDA fatöl, folk börjar snofsa till sig tror jag. Snacka om att jag fick en bra start, drack mestadels kaffe och florerade runt i området. Försökte leka publikuppvärmare men det resulterade mest i att folk stelnade till och stirrade på mig med fasa i blick. Amir skickade upp mig i en sån där jättegunga eller vad jag ska kalla det för. Man spänner fast sig i en sele, sen är det bara att hoppa som en idiot på en studsmatta. Tog mig rätt högt faktiskt, höll på att fastna i anordningen på toppen men det löste sig den naturliga vägen med dragningskraft och sånt :)

Nu är det handling med Therese som står på schemat. Sen vidare för ytterligare en kväll och natt bakom baren och framför spriten. WOOAAH!

1 kommentar:

  1. men malin jag måste ju vara med för att vi tillsammans ska lyckas värma upp publiken..men när jag tänker efter så blev folk ganska stela när vi körde gärnet förr oxå...men så roligt vi hade!!

    SvaraRadera