fredag 15 februari 2013

How I feel today....

Veckan har varit lång, intensiv och fullsmetad med både roliga och tråkiga (jobb jobb jobb) saker. Det har känts som att den aldrig tar slut, men nu är det snart helg och jag ser fram emot den av alla orsaker som finns! Solen ska lysa, jag ska få mysa med min snygga karl, jag får vara ledig (sen ska jag jobba tre helger i rad), vi ska äta ute ikväll och bara ta hand om varandra....Ja det känns som orsaker nog att känna mig lycklig:)

Izzy är dock den som bestämmer över mig i helgen. Hon säger till när jag ska kliva upp, vilket vi måste ta ett snack om då vi inte alls har samma tidsuppfattning. Halv fem är inte schysst att börja puckla med tassen i mitt ansikte!! Men hon är söt som en karamell och när jag nu har henne så sällan kan jag liksom inte bli arg. Så där ligger jag och klappar tills armen hamnar i något slags självinlärt mönster och jag inte behöver tänka själv.

Önskar jag kunde göra det jag förmodar att hon gör just nu....this!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar