fredag 8 februari 2013

Morgonmys on my own

....men inte så länge till för resten av helgen kommer beskrivas med det bästa ord jag vet....japp TILLSAMMANS U got it!

Det var länge sedan nu men denna morgon vaknade jag med en enda stor lyckoboll i magen. Ni vet när det känns sådär som om man stod vid ett stup, det suger i magen av att titta ned i djupet och man nästan tappar andan av känslan. Ungefär lite så det känns. Kanske fel att använda mig av ord som STUP då de lätt kan verka negativa, men det finns inget negativt med det här!

Idag ska jag in och träffa härliga människor på Mf Hälsocenter. Jag har saknat dem, atmosfären som bäddar in en så fort man kommer in genom dörren, och ja...jag har saknat det mesta faktiskt:)

Häng med får ni se vad jag menar!!
Morgonrufs is the shit!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar