torsdag 28 februari 2013

Kocken lagar....

Att VETA och KUNNA en hel del om kost är inte detsamma som att kunna GÖRA NÅGOT ÄTBART av den! Jag är ett rätt hopplöst fall av total förvirring i köket om jag inte har någon direkt plan. Jag kan liksom inte bara svänga ihop något och krydda till det så att det smakar kärlek direkt!

Dagens lunch till exempel, blev en proteinpannkaka gjord på:

1 skopa vaniljproteinpulver
Några matskedar kokosmjöl
2 ägg
Vatten

Stektes i kokosfett och avnjöts tillsammans med varma hallon/blåbär och keso. Nu blev ju detta faktiskt en riktig smashhit och gott för en hungrig tös, men det är inte alltid jag kan vara så säker på att jag lyckas. Det kan helt enkelt vara totalt bortkastat och oätligt också! Man kan som liksom int' veta! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar