fredag 1 mars 2013

Inte igen!!


Japp! Ont i halsen....IGEN!!
Känns oerhört motiverande då jag ska jobba 24h extra i helgen, tvinga upp kroppen åt helvete för tidigt och försöka fokusera på ljuset nånstans långt där borta i tunneln.
JAG VILL INTE VARA SJUK!!!!!!

Ska försöka tänka på det som är himla bra istället. Jag kommer bli omhändertagen like a royal princess när jag kommer hem från jobbet, plus att jag tjänar fina extracash, så det är nog inte så synd om mig som jag kanske försöker påskina ändå :)

Ingen träning för mig idag alltså. Det innebär att det finns tid för annat. Handla lite mat, kanske dammsuga och göra lite andra diverse inköp som jag har tänkt att göra länge men inte kommit mig för. Mitt eviga problem, beslutsångest deluxe!

Nej dags att sparka igång mig själv, sakta men säkert.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar