måndag 30 november 2009

Äntligen är måndag över!!

Jag blir så jävla ARG när det är så uppenbart att folk motarbetar mig för att jag är tjej, SPECIELLT när det kommer från en tjej själv!! VARFÖR måste vi vara på det sättet? Är det inte bättre att försöka ta lärdom, stötta, putta på så kanske det blir lite bättre för ALLA? Men nej nej, vissa backstabbing, awful bitches ska bara trycka ned andra för att själv hamna i bättre dager. Jag blir SÅ TRÖTT! Tröttare än jag var innan. Lyckligtvis VET jag att i detta fall finns det ingen som helst nödvändighet att ens reagera just för att det är så uppenbart. Så jag kör på som vanligt, ler i mjugg varje gång jag har rätt och tar en kopp kaffe till :)

Idag har jag verkligen fått göra rätt för mig på jobbet. Jag har förmodligen även förkortat mitt liv med x antal år. Först grävt i aska, sen grävt bland kol. Ingen av dessa partiklar är speciellt anpassade för att bosätta sig i mina lungor eller andra invärtes delar. Trots att man använder skydd så tränger de in ändå. När jag snyter mig kommer det ut svarta grejer. Undra om jag kan överföra bilden som jag tog från mobilen så ni verkligen får SE hur jag SÅG UT! Var alldeles kolsvart från topp till tå, även under kläderna, så det var till att snabbt duscha av sig och gno gno gno kroppen röd. Får ju inte bort allt så nu ser det ut som om jag har en massa små pormaskar över hela mig haha! Tur att det försvinner...förmodligen IN i kroppen men det man inte vet....

Regn regn regn idag igen. Har inte samma tur att få bo i Kälen så här åker gummistövlarna på imorgon. Var så säker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar