onsdag 31 augusti 2011

Igår var jag och......


...spanade in höstens trender....



.....men fyyyyy faaaaaan!!

Alltså, allvarligt, cross my heart, forever and ever, stjärnstopp blixtlås, yeah you name it men OM, IF I EVER, kommer glidandes i ett par såna där brallor (eller vad jag ska kalla det)......SKJUT MIG!! Vem i hela glödheta helvete är det som kommer på en sån idé?? Jag blir mer och mer övertygad om att vi sitter i ett sånt där skåp a la Men in black där någon styr oss med järnhand. Vi är någons skolexperiment helt enkelt för nån annan smart förklaring kan jag inte hitta!

Eller så är det någon som har låtit sitt barn go bananas och rita en schysst design, tittat med djävulsögat och bestämt att "jo för fan, det här ska vi lansera i vårt skåp och se hur jävla dumma labbråttorna är höhö". Och ja, ni har ju själva fattat hur jävla dumma vi är! Eller inte JAG då förstås haha, jag är så slug så jag kringgår detta vansinne. Känn på den ni!!
Men hur fan ska man matcha det här?? Med en klatschig kompott av......ja vad? Julgranskulor som glimmar? Eller en käck skinnväst som matchar knäna? I give up and resign, men den första av mina vänner som slavar under det senaste modet, jag vet inte om ni är modiga eller rena idioter! Ska iofs bli spännande att följa, om någon över huvudtaget is gonna pull that off! Blir lite som den där leken att hitta nummerplåtar i rätt ordning......jag kommer bli lika exalterad ifall jag hittar "rätt"!

Annars då?
Jooråsåatt! Jag ska, idag, såklart bege mig till gymmet. Efter det ska jag leta lite schyssta prylar ute på Birsta och sedan bege mig till arbetet. Det är min dag, min alldeles egna glammiga dag. Hur ser er dag ut?

2 kommentarer:

  1. Haha, det finns en hel del som är så fruktansvärt fult! Förstår inte att någon kan vilja ha sånt där på sig ;)

    SvaraRadera
  2. Eller hur!! Vi må vara bra hjärntvättade ifall vi tänker att "Jorå nån har sagt att det här ÄR snyggt så då är det väl det då" :)

    SvaraRadera