onsdag 3 augusti 2011

Nonsensfunderingar

Solen visar sig från sin bästa sida även idag och min bäst sammansatta tanke idag är: "känner insekter någon glädje?" En jävligt skön tanke måste jag säga då det på senaste tiden varit betydligt tyngre funderingar som fötts ur denna kropp.

Försöker ladda upp en bild så ni ska kunna få en uppfattning om var jag befinner mig men min
Blogg-app spelar apa och vägrar. Hur fan gör man då liksom?? Skiter i det är vad jag gör just nu, jag bara är.

Har inget speciellt att tillägga just nu, jag ville bara ha dit den där satans bilden men eftersyn det inte funkar så säger jag bye bye for now. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar