onsdag 24 augusti 2011

Rättelse!!

Känner att jag först och främst måste förtydliga gårdagens inlägg. Det har absolut INGET med Arne att göra ifall ni trodde det! Kan förstå att det lätt går att vinkla åt det hållet men det har återigen ingenting med vår relation att göra!

För er alla som är oerhört förvirrade i allmänhet över vad som händer i mitt liv kan jag meddela att jag, bara jag sitter vid en dator och slipper blippa från mobilen, ska reda ut ett och annat så ni slipper grubbla i onödan.

Idag har varit en helt okej dag. Jobbat, tränat med Fredrik samt snodde åt mig lite kvalitetstid med honom i form av middagssällskap på stan. Mycket nice!
Vidare ut mot bästa kaffet hos Janne och Anna-Karin:) Så skönt att bara vara en stund, surra lite och soffhänga.
Hann även med en liten date med min Camilla som jobbade på Dannes.

Mycket hälsa på idag alltså!
Imorgon är en ny dag, så himla vis jag är! Auf Wiedersehn på er until tomorrow! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar