söndag 14 augusti 2011

Mr Richards I obey

Håller på att plöja Keith Richards bok "Livet". Måste bara konstatera att jag nu har en helt ny bild av honom än tidigare. Är fortfarande jävligt osäker på om han,ändå, är en jävligt bra gitarrist. Har alltid tänkt mig honom som lite mer av en rolig pryl man ställer in i ett rum för att piffa upp bland dammråttorna men nu vette fan. Är han kanske jävligt bright ändå?

Han har iaf sjukt bra tankar, säga vad man vill om det är knarket som talar eller ej men jag är glad att jag köpte boken!! Har ju alltid varit en gitarrist-groupie haha och detta är inget undantag. Karln är 68 bast men han har IT på nåt sätt! Fattar inte vad det är, förmodligen hans "whatever and fuck you"-attityd som gör det. Imponerar iaf på en liten skit som mig and God help me för det!

Nog om detta för en stund för nu är det dags för en godrink på favvoplacet! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar