måndag 29 augusti 2011

Mysiga måndag I embrace ya!



Det är svårt att vara modig när du bara är ett mycket litet djur.
                                                                                           
Kan man annat än älska dessa små funderingar? :)
Jag tyckte det passade in idag för jag har fått månnga reaktioner på sista tiden men de mest förvånansvärda OCH minnesvärda är nog de som låter ungefär såhär: "Jag tycker att du är modig och stark". Själv har jag verkligen inte sett det på det sättet, jag känner mig ruskigt liten, rädd och feg! Fick en oerhört fin kommentar på bloggen av en underbar tjej häromdagen som fick mig att tänka att jag kanske inte är så jävla off ändå. TACK GUMMAN återigen, det värmer längre än höstens solstrålar!!

Det finns fler människor som jag borde tacka men jag finner inte riktigt ord för det. Hoppas ni vet vilka ni är i alla fall och att jag inte klarar mig utan er!!


Har suttit och planerat inför ett litet tränings/kost-maraton. När allt har lagt sig lite och lugnet har infunnit sig ska jag ta tag i den biten på allvar. Känns som att jag behöver något att fokusera på och träningen är mer än välkommet att ta plats! Får se hur motivationen ska gå till. Sist var det ju av ren rädsla för min PT som jag drev mig ut på oändliga promenader, vägran att äta bröd etc etc haha! Nu tror jag att jag kommer ha en mycket trevligare motivering ;) Ska bli spännande i vilket fall!

Överlevde mina fyra nätter med bravur! Imorse var jag inte ens trött när jag tvingade mig i sömn. Nu ska jag svepa en proteindrink, sen bege mig till gymmet följt av en mysig kväll med Erica och charmtrollet Rocky. MYSFAKTORN ÄR HÖG.....TOKHÖG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar