måndag 21 juni 2010

Brolle


Posted by Picasa

Jag vet inte på vilket sätt jag mer ska förklara detta än.........APSNYGG!! För att låta som en fjortis. Men det är det bästa ord jag kunde komma på som ligger närmast till hands. Den här mannen är helt enkelt utomjordiskt sexig med en vansinnigt bra pipa. Låtarna.....njaa.....jag kunde kanske en av femton, vilket inte riktigt motsvarar min position a la "bredbent- längst- fram -vägrar-låta-någon-sabba-mina-bilder" stuket. Det var även svårt att HÖRA låtarna då publiken mest bestod av damer i olika åldrar och som tjöt konstant, då de inte lyckades formulera en hel mening som lät typ "AAAOOOUUUÅÅÅÅAAAA ASSÅ FATTAR DU HUR UNDERBAR DU UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄRRR!!"

Ja jag tror faktiskt att han fattar det. Dock måste han ha cred för det sättet han hanterade det på. Lagom tillbakalutad, lite "nära men ändå långt borta". Han skapade kontakt utan att så mycket som titta. Musikaliskt sett var detta inte min höjdpunkt men jag kommer att minnas sista låten när alla i bandet får sjunga "Jag är född i en liten by" och man verkligen SER allt det vackra komma fram.

Jag är såld. Jag är såld på att någon som verkligen förtjänar framgång får det och lyckas förvalta det så bra.

Bästa kommentaren under resan?

"Ser du inte var xxx sitter? Gå och sätt dig med honom!"
När en kille ville komma och uppleva Brolle tillsammans med sin flickvän. Hon var inte lika sugen på det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar