torsdag 9 juli 2009

Välkommen till världen....

Imorse tidigt tidigt fick Erica och Fredrik en liten pojke, drygt 3000 g och 49 cm lång. JÄTTESUPERGRATTIS TILL ER!!!! Har dock inte pratat med henne än men jag uppdaterar så fort jag får veta något :)

Somnade klockan nio igårkväll. Var helt slut både jag och Arne. Imorse stegade jag upp klockan 04.40 och gav mig iväg på en springtur. Har varit lat på den fronten de senaste två veckorna så den var välbehövd. Skönt ensamt var det också, såg endast en skabbräv i rörelse.
Sitter med lite kaffe och en filt nu, vafan är det för FEL på vädret?? Ja jag vet, först så är det för varmt sen för kallt. Jag har faktiskt inte gnällt över värmen ett dugg, bara på nätterna när det varit svårt att sova. Annars ser jag gärna lite mer sol HÖR NI DET NI DÄR UPPE ELLER NERE SOM BESTÄMMER VÄDRET!! Hmm...om man vill ha varmt, är det Satan man ska vända sig till då? Jag som är så religiös menar jag haha! Nej men imorgon smäller det, semestern vinkas in av både mig, Arne, bror och Therese. Nästan overkligt att vi har ledigt SAMTIDIGT en längre tid. Vore väl fan om vi inte ska hinna med att hitta på en massa tok på tre veckor?!
Har bastuflottebad att se fram emot, lite mer festligheter, kanske en oväntad tripp någonstans på tu man hand med Arne. Vi har inte bokat in något speciellt direkt, känns SKÖNT!
Har inget nytt att vara förbannad på heller. Känns som om de senaste veckorna varit en enda lång transportsträcka mot semestern. Återkommer under helgen med finfina partybilder från min reunionfest med gamla klasspolers från KY-utbildningen. WIIIHA!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar