torsdag 2 juli 2009

Kort inlägg för en gångs skull

Då har jag druckit en gin long drink, duschat och klätt på mig. Känner mig jävligt snygg (moaahahaaaa) och ska snart steppa på bussen som ska ta mig till en av de bästa kvällarna detta år.....at least I hope so! Arne har för ovanlighetens skull (jävligt ironisk är jag nu) mycket att göra på jobbet så han hinner inte åka in med mig utan kommer senare. Jag får vara glad om han hinner in alls.....men JO det SKA han! Kändes lite pissigt att vi inte kan åka in tillsammans men ju mer gin jag smuttar desto mer roligare känner jag mig.....eh....Kommer bli en bra kväll I´m sure of it! Har även Jocke som min gatufestvapendragare ikväll. HAN tror att han ska åka hem TIDIGT men vi får väl se hur det blir med den biten :)
Tar med kameran för att dokumentera kvällen. På återseende käraste vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar