torsdag 13 maj 2010

Cykeltur och flugfundering

Sådär ja. Då var man hemma igen efter en lätt cykeltur runt Marmen. Trodde bergis att jag hade förbättrat tiden med typ tip minuter........det var snarare TRE! Hmpf! Skyller helt klart på den där satans motvinden som, jag svär vid allt och alla, ständigt rör sig MOT mig istället för med. Hur fan är det möjligt?? Har väl aldrig sett en vindpil på nyheterna som pekar som en spiral, men de borde tamejfan införa en sån för no way in hell att det "bara" blåser åt ETT håll! Inte här i alla fall!
Tänkte visa lite snygga bilder på en riktigt het cyklist...så ni vet vem ni ska tuta på när jag blåser förbi höhö. Hade svårt att få till mina oerhört sexiga cameltoe-byxor men ni får väl fantisera fram dem på egen hand.
Posted by Picasa
Undra hur mycket energi ett spindelnät och en fluga ger?
Undra också hur länge en fluga som flyger NED i ens hals lever?
Jag hoppas för Guds skull att den dör på studs, både för dennes skull men mest för min egen.
Har inga känningar av att det surrar i magen just nu i alla fall.
Idag ska vi spana efter lite gardiner. IGEN! Hittar ju fan inga som jag vill ha!! Känns även lite drygt att handla fem styckna gardinlängder på Indiska då de kostar typ 250 spänn STYCK! Och ja, vi måste ha FEM styckna, det blir snyggast.
Arne har även bestämt att han ska inhandla väggfästen till den andra tv:n så att vi kan sätta upp den i sovrummet. Ja herregud, det är väl bättre DET i alla fall än att KÖPA EN HELT NY TV! Så så får det bli. Tror jag.
Hoppas ni får en underbar helg där ute i landet. Värmen kom inatt tror jag för det var ljumma vindar som drog förbi mig på cykelturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar