onsdag 12 maj 2010

En alldeles speciell person...

Nu ska jag ta tillfället i akt att berätta om en väldigt speciell person. Jag HOPPAS att ni alla har en sådan här speciell person i era liv. En person som skänker glädje genom att bara finnas till. En person som sprider solstrålar i det mörkaste av höstrusk. En person som aldrig aldrig ALDRIG tänker på sig själv utan rycker ut och hjälper till så fort det behövs. En person som alltid bjuder på sig själv och hittar på de mest galna upptåg på alla fester. En person som, trots att man inte längre ses dagligen (ve för det!), ändå håller kontakten och undrar hur det är.






Ja jag tror att ni fattar nu....





Min sån person heter EMIL och han ser ni HÄR:

Ta bara idag till exempel. Han hade läst om mitt CSN-bestyr och ringer genast för att berätta att han också varit med om det OCH att man KAN DELBETALA summan!!

Jippi sa jag och ringde genast upp CSN. Mycket riktigt kunde jag göra det, så nu slipper jag betala hela rasket at once!

Jippi Emil som kom på det och jippi MIG som har en sådan finfin person i mitt liv!

Med detta vill jag bara säga att vänner är inte en självklarhet, det är nog få förunnat egentligen, så ta vara på varann där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar