måndag 3 maj 2010

Nyfrippad

Idag har jag fått en liten hairdomakeoverthing. Jag beklagade mig hos ULRIKA på HÅRSTUDION att jag aldrig kunde få till en frisyr, jag är liksom glad så länge ingenting står ut eller ser missfärgat ut. Efter att hon klippt mig frågade hon om hon fick testa en grej. GO AHEAD för tusan! Nedan ser ni resultatet!







Hon flätade ihop håret åt ena sidan och lockade testarna som blev kvar.
Kände mig fin för en eftermiddag.
Sen har Arne och jag gjort Birsta en sväng. Handlade lite kattmat och såna nödvändiga grejer som ett nytt lipgloss åt mig på Body Shop och en mjukglass till Arne. Har ni inte besökt Body Shop-butiken i Birsta så GÖR DET! Tjejen som jobbar där är outstanding, hon får en verkligen att känna sig som en riktig häftig brud. Ger komplimanger och snackar som om hon känt en i evigheter. Jag skiter i om det är ett försäljningsknep, det är trevligt som fan!
Izzy har fått en ny leksak, en laserpekare. Fick det tipset i helgen av Linda och Markus. Skitkul när Arne pekade med den på mitt strumpbyxeben och Izzy mulade dit klorna. TACK SOM FAN för det tipset!!! :)
Ska strax fortsätta kika på film, vi hyrde tre stycken idag. Har genomlidit "Happy people" med Adam Sandler. Dryga två timmar lång och förbannat tråkig tycker jag! Inget att rekommendera ifall ni inte behöver ett sömnpiller vill säga!
Måste iaf summera helgen som gått. Den har varit ALLDELES UNDERBAR!!!!
I lördags våldsgästade vi Linda och Marcus där vi blev utfodrade och utklassade på Yatzy. Eller nej för tusan, jag vann ju en gång!
Igår bjöd vi hit Lindas bror Markus och hans fruga Xandra. ÅÅÅÅÅH så jag ÄLSKAR att ha folk här, det var sååååå mysigt!! Grillade och snackade skit i flera timmar aaand I LIKE IT!
Känns som att varje gång Arne är långledig och jag får vara ledig med honom så har vi små minisemestrar, men de måste ju ta slut de också någon gång. Imorgon ska han tyvärr jobba och jag ska facea verkligheten med en cykeltur eller sjuttioelva. Suck!
Well well, I have to get back to ya om detta. Nu skriker Arne från soffan, have to go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar