fredag 7 maj 2010

FESTligt!!

Tut tut!
Nu åker jag iväg mot la Stada för att strutta ombord på M/S Medvind. Har dragit igång en liten happening för oss på jobbet så att vi ska tina upp lite efter den här hårda vintern!
Såhär glad är jag när jag fått mig ett litet glas uppvärmningsvin. Tycker att jag förtjänade det efter en HÅRD tvåtimmar cykeltur in till stan, E14 mot Matfors och hem. Förbannade jävla satans MOTVIND som tvingade mig att trampa i nedförsbackarna också. Jag var en sekund ifrån att kasta cykeln i diket och lifta hem, jag SVÄR! Undrar fortfarande, ja än mer NU än tidigare, hur FAN ska jag ta mig runt banan?? Låren känns ju som vedklampar efter 5 km så hur ska jag motivera mig till 14,5 lika många TILL???
Är det någon som har ett hum om hur lång den sträckan kan vara, den jag åkte idag alltså? Vore skoj att veta så jag vet hur många gånger jag ska gångra den sträckan för att få den verkliga som kommer med rasande fart. HUGA!





Ha en UNDERBAR fredag kära vänner! Jag återkommer under morgondagen med en stor uppdatering om kvällen :)

1 kommentar:

  1. http://www.funbeat.se/
    här kan du rita upp en tur på en karta så ser du hur lång den är!häftigt att ha träffat en kändis:) kram kram

    SvaraRadera