tisdag 5 oktober 2010

En bacillusk i min hals


Mjaa riktigt sådär kanske den inte ser ut men man undrar ju vad TUSAN det är som bor i min hals!!
Vet inte om jag blev smittad av Rocky i fredags eller om det är något latent som flyttat in. Jag har inga andra men, är inte snorig, har inte feber, ingen värk i kroppen. Det är BARA BARA halsen som jävlas! Törs inte träna som det känns nu och det gör mig FRUSTRERAD!!!!!
Har gurglat med husmorstipset saltvatten så vi får väl se om det blir bättre. Nog för att det mesta antingen drog raka vägen igenom och ned till magen, rann nedför halsen eller kröp upp i min näsa så jag vet faktiskt inte egentligen hur mycket som jag faktiskt gurglade!
Är det det här som kallas att bli vuxen? Utsätta sig för nåt djävulskt bara för att bli bättre?

Ådi ska få sig en liten uppfräschning ikväll. Det är tyvärr inget som kommer synas men det kommer helt klart kännas bättre både för mig som förare och för honom som karavanvärd :) Tar mig ju inte ut genom förardörren såvida jag inte vevar ned rutan och öppnar utifrån. Känner ju att det där inte kommer funka i vinter då jag förmodligen antingen får NED rutan men inte UPP eller så får jag klättra ut genom passagerarsidan. Ingen vacker syn!
Så tonight is the night. Ny vajer it is!

Nu blir det en dusch och en fundering på vad jag ska äta till middag. Sen SALSAAAAA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar