söndag 24 oktober 2010

Vår nya bebis



Nu har jag försökt att göra ett litet collage av gårdagskvällen men nu ger jag fan upp! "Unknown server 503" står det bara. SATANS TEKNIK!
Så här kommer en liten bild på vårt nya tillskott. Det finns en VISS skillnad med att handla på olika ställen. Sist, på EM MATFORS MÖBLER, gick det ju jäkligt bra att beställa det vi ville ha, sen att det tog flera MÅNADER att komma fram till att "oh no shit vi HAR nog inte ens det ni har beställt och betalat för".

På MIO MÖBLER var tillvägagångssättet detta: Beställer grejerna på en söndag, på onsdag får jag ett sms att nu har de kommit, och igår var vi och hämtade dem. Snyggt jobbat Mio!

Nu väntar vi bara på att få veta om den "porr-orangea" mattan finns på lager så är köket fulländat!

Har varit en underbar ledig vecka med en underbar helg som avslut. Bäste bror och svägerska har varit här och hjälpt oss montera ihop allt samt umgås. ÄNTLIGEN!

Morgondagen känner jag lite ångest inför. Det är något stort på gång på jobbet, något som inte alls är bra, så stämningen lär inte vara den bästa är jag rädd. Dock är det ingen mening att grubbla i onödan innan vi får veta vad som händer så jag ska försöka skjuta det åt sida så länge.

Imorgon satsar jag på träning och sen ska jag åka till Härnösand och umgås med någon som jag inte sett på säkert fem år. Det ska bli HUR SKOJ SOM HELST!! BRA avslut på en misär-måndag!

Have a nice one cuties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar