söndag 31 oktober 2010

Jag har blivit lite kär

Han är mörk och tuff, glider fram som en panter 
Luktar nytt och fräscht, inte alls som gamla tanter
Han får mig att vilja ha ha ha, det liksom killar i magen
Just en sån som man vill se, först av allt på dagen
Men vem är jag att tro, att det nånsin ska bli
något mer än var för sig, inte alls som jag vill, alltså vi
Nej jag ska bara sitta här, drömma och fantisera
Hur vi rusar fram över asfalt, genom lera
Känna kraften under min nu icke gnällande rumpa
Kanske kommer jag att sluta kallas för "liten stumpa"
Med honom bredvid kommer jag att ha känslan av makt
Lite som att ha en egen personlig och jävligt het vakt
Om jag sliter och gnetar, jobbar hårt av bara fan
Kanske han kan bli den som tar mig ut ur stan
Nej bäst att jag går ut på parkeringen och ser min egen verklighet
Det är häftigare att ha något lite oåtkomligt, som gör saker när jag inte vet
Kärleken är som mest intensiv när man inte är riktigt trygg och säker
När svetten glänser, hjärtat blöder och det känns som att det inte finns något som läker
Och om jag kisar i solens motljus så är du faktiskt riktigt snygg
Och jäklar i ditt sällskap känner jag mig allt annat än trygg
Jag älskar dig ditt helvete till bil
Bäst för dig att du tar mig många långa mil
För nu har jag försakat en riktig dyrgrip
Så bit ihop i vinter, jag vill inte se någon lip
Klappar dig lite kärleksfullt på baken
Med den rosten är det som att jag varje dag ser dig alldeles naken
Omkörd, påkörd eller bara helt körd
Du är alltid min pärla och jag är din Audi-nörd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar