tisdag 19 juli 2011

Flytta fokus

Tycker det börjar bli dags för det nu, att flytta fokus. Jag har inte klivit av berg-och-dalbanan, är inte ens i närheten, men jag är less på att printa nattsvarta rader nu. Jag vill istället fokusera på det fina i livet för en stund.
Egentligen har jag varit rätt oförskämd! Det finns så många underbara människor runt mig och jag bara mal på om de som väljer att inte vara det. Så nu lägger jag om och riktar mig till er som bör ta åt er!!

Idag har jag fått flera fina sms. Från folk som bryr sig, tycker om mig och som är uppriktigt oroade för mig, utan några som helst baktankar. Inget jag rycker på axlarna åt eller borstar av mig, icke! Jag läser och förundras, orden liksom rinner längs strupen som en fin whisky, värmande och len. VAD är det jag har gjort i mitt liv för att förtjäna er tid och era tankar?

Jag är vansinnigt bortskämd med umgänge. Behöver aldrig känna mig ensam såvida jag inte själv väljer det. Det är en lyx jag är väl medveten om, och kanske borde det oroa mig men varför egentligen? Det finns så mycket annat att oroa sig för och jag orkar inte göra det nu. Inte idag.

Idag har jag haft en bra dag. Har varit med min finaste Camilla och hennes trollungar :) GOTROLL!! Isabell fyllde fem år och det firades med McDonalds och bowling. Åååhh en mysig dag, precis vad jag behövde efter fyra nätters jobb!!
Imorgon blir det träning, nu får det vara nog med fusk!! Efter det kanske en dag på stranden, har lockat på solen genom att stå på tå och sträcka min enorma kroppshydda mot himlen.

Nu är klockan way past bedtime så jag pluggar ur och nattar in. Sweet dreams to all of you out there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar