torsdag 21 juli 2011

Onsdag kort och gott

Dagens crossfit-pass var inte att leka med!! Det var så varmt på gymmet att jag, när jag gjorde mina chins, nästan gled av stången med händerna. Hade ju varit jävligt snyggt att dra in framtänderna i spegelväggen framför! Hade ju ändå varit nåt som jag lätt skulle kunna råka ut för! Jag är inte bara osmidig i mitt sätt att uttrycka mig verbalt om man säger så haha!

Dagen har bjudit på en hel del skoj. Blev upplockad av jordens coolaste blivande mamma Bea, puh den där blev lång haha, och tillsammans med hennes barn drog vi på loppis. Loppis låter ju skitmysigt och det är det säkert också om man letar efter något specifikt. För mig blir det lite som att gå på rea på Birsta, alla grejer ligger i en enda stor gröt (som varken är kokt eller stekt haha) och jag ser bara en massa saker som jag omöjligt kan sätta in i ett annat sammanhang. Hittade iofs en spegel med tjock, fet guldram.....har letat en sådan länge men de har alltid varit så dyra. Vad kostade den här då undrar ni, tuuuusen spänn ällä? Nää...men FEMJÄVLATUSEN SPÄNN!!! God damn it, jag gav upp!! Vi tog en fika istället och åkte hem till Bea för husesyn och kaffe på altan. Bättre!

Imorgon blir det rätt tufft. Ska jobba dubbelpass på jobbet, eftermiddag och natt. Fattar inte riktigt hur jag ska orka hålla mig vaken! Är så vansinnigt trött nuförtiden, det har sina förklarliga skäl naturligtvis, och det spelar ingen roll hur länge jag sover så kan jag sova lika länge till. Idag hade jag kunnat somna stående kändes det som! Ingen trevlig känsla, att känna sig som i ett vacuum, men det är väl också en känsla förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar