söndag 17 mars 2013

A smart girl just told me...

....att även fast man är trött så brukar det alltid kännas mycket bättre efter ett träningspass. Borde väl jag veta kan man tycka, men ibland är det lätt att glömma även för den bästa! Så sagt och gjort, jag släpade den här dökroppen från soffan ut i solen. 54 minuter senare och med en mil avverkad gled en nöjd tös in i duschen!
TACK BEA för den känslan!! :)

Har dock en hel del tid att kapa. 54 min på en mil är inte direkt siffror som jag kan skryta med. För en del är det en bedrift att bara ta sig gåendes den sträckan, för vissa är det en ren uppvärmningssträcka. För mig är det ungefär det längsta jag brukar springa och bästa tiden var den jag gjorde på Tjejmilen för några år sedan, 47 min drygt. Jag har aldrig strävat efter specifika tider men i år är jag sugen att kapa tid. Så häng med i löpspåret i vår vetja! Bredvid mig, framför, bakom eller på håll, det finns plats för alla!

Nu ska jag lägga mig under filten i soffan och invänta min hockeyhjälte och Johan Falk. Proteindrinken är i magen och grönsaker med dipp står i kylen. It's gonna be a nice evening!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar