söndag 11 november 2012

Bäst att passa på...

Inte ofta solen lyser här så dags att passa på att ta några bilder som ska få symbolisera denna ooooerhörda solsemester. Japp märk sarkasmen :)

Igår var en fin dag vädermässigt sett. Ska jag klaga på något vore det på blåsten och de kalla vindarna som börjar smyga sig på. Men det är en världslig sak!
Tog en joggingtur, drog av lite chins i en lekpark, hasade mig hem för frukost och takhäng. Fick mig lite civiliserat snack på em då vi drog ihop till en studiecirkel på taket. Som ni kan se var det vissa som tyckte det var kallare än andra ;)

Idag måste jag försöka plugga, for real alltså för nu har jag såsat länge nog! Har haft en sådan tryckande skallebank, på grund av vädret antar jag, så det har inte gått så bra att lösa. Får väl hoppas på tur och gamla meriter denna gång känner jag!

Tjing for now...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar