onsdag 28 november 2012

Well screw this!

Efter att ha fått ett litet oroligt sms igår efter mitt senaste blogginlägg, insåg jag hur det kanske måste ha sett ut. Rätt bad va? Bad som i dåligt alltså.
Nu var det inte alls så jag menade! Jo ibland kanske, men på det stora hela är det jävligt bra med mig just nu. Jag är lite av alla årstider, klarsynt som vintern, förändrande som våren, skön som en sommarnatt och lite laidback som en höstkväll. So I manage just fine!

Känner att jag borde ta i med hårdhandskarna på vissa ställen, men jag vet inte riktigt var jag ska börja gräva. Jag vet inte ens om det skulle göra någon nytta. Så just nu väljer jag att fokusera på sånt som är bra och gör bra här i livet. Träning, härliga människor och framtidsplaner. Allt annat.........well screw it!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar