fredag 23 november 2012

Friday on my mind

Igår skaffade jag internetuppkoppling hemma. ÄNTLIGEN I'd say!! Bredbandsbolaget kan man lita på, hoppas jag iaf då jag ikväll ska testköra kitet. Kände att det var dags att ta nästa steg i min relation till teknikens värld :) Snart ska jag briljera med att poppa spotify via riktiga högtalare också. Oh my oh my hur ska det sluta?!

Det verkar som att det har varit en fin höst/vinter-vad-man-nu-kallar-det-dag idag. Själv har jag mest sett insidan av min arbetsplats, vilket kan vara både hemskt trevligt och hemskt hemskt beroende på hur och vad man ser :) Tog några fina måbra-bilder från taket iaf, sånt som gör att det ryser och krullar sig ända längst in i själen.

Summa summarum har jag haft en riktigt bra vecka, både på träningsfronten men även på umgängesfronten. Det är något som jag värdesätter enormt så keep it coming please!!

Imorgon blir det middag hos bästfolket Bea och Tomas. AJJ LAJJK!!!

Ha en riktig finfredag nu alla!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar