måndag 5 november 2012

Värdelöst vetande-inlägg

Jaaaaaa det är verkligen JÄTTEKONSTIGT att det, helt plötsligt out of no reason AT ALL, inte har varit så mycket sammanhängande regn i Spanien på en hel jävla evighet!! Haha!

Morgonen började bra men lagom tills att vi var klara för dagen hann det mulna på och bli grått, trist och regnigt. Jag har försökt att plugga, men tror att jag mest har druckit kaffe och längtat efter någon att prata med.
Tog en långpromenad lite lagom planlöst. Lite synd att jag begav mig mitt under siestan så allt var i princip stängt. De enda affärer som var öppna var supermarkets och de som sålde godis. Inte helt otippat, socker sover aldrig. Minsann!

Idag blir det ett lagom värdelöst-vetandeinlägg igen. Jag har saker som jag vill skriva om men hittar inte rätt ord eller flow så det får vänta. Bjuder på lite bilder istället från min barfotapromenad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar