fredag 2 november 2012

Liten bildkavalkad

Igår passade jag på att ta lite fina bilder när solen behagade skina. Så ni får nu dels hänga med på min promenad till skolan, till kyrkogården (igårkväll) och dagens backintervallpass. Det är fantastiskt hur underbart själen kan må när man får stoppa tårna i havsdränkt sand efter ett gäng svettiga intervaller....magiskt!!

Nu ska jag steka lax och sen är vi tre trallande jäntor på språng mot Europas största grottor. Japp ni får hänga med på den strapatsen med! :)

2 kommentarer:

  1. Jag trillade in av en ren slump. Har nu läst av allt du skriver och blev kvar lite för länge. Härlig blandning och med glimt i ögat.

    Jag har 8 stycken HälsoBlad som du får en gång i veckan på min sida. De är gratis så passa på. Kommer senare ut med en gratis app om hälsa vid årsskiftet.

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt! Tack så mycket! :) Vilken websida ska jag gå in på för att ta del av hälsobladen?

    SvaraRadera