måndag 27 september 2010

Good and bad stuff

Kontakt.........





Nej ingen kontakt som ger ström eller som man kan sätta i väggen, utan en MÄNSKLIG kontakt har jag skapat mig :)
Pratade ju tidigare om att eventuellt, LÄS NU EVENTUELLT, testa på tävlingsformen "Fitness Five". Har nu, tack vare en snäll snäll vän, fått kontakt med en riktig genuint trevlig och vansinnigt motiverande människa som kanske kan hjälpa mig på min ack så smala och krokiga stig. Får väl se hur det artar sig men ett är säkert! NI KOMMER FÅ VARA DELAKTIGA i det hela!

Annat som hänt?
Kom hem idag och hittade en pöl med vatten i pannhuset. Van driftare som jag är insåg jag ganska snabbt att den INTE hörde hemma där. Ja nu var jag lite ironisk eftersom VEM SOM HELST hade kunnat spåna fram DET!
Nåväl. Paniken spred sig i min kropp eftersom vi nu i norden, i detta bistra klimat som nu knackar på, så är vi ju ändå RÄTT SÅ beroende av att kunna få värme och varmvatten. Sonderade terrängen lite och ringde en vän, en riktig MacGyver som imorgon klockan sju knackar på min dörr. Då ska han berfria mig från detta helvete........eller tala om hur många pengar som behövs för att reda ut härvan. Suck, det är väl det som är tjusningen med att ha hus. Ällä?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar