torsdag 2 september 2010

Snart helg och o´boy vad jag ska ha skoj!


Har i flera år varit sugen på att gå en salsakurs men då jag aldrig fått någon annan med mig samt att jag hellre velat tillbringa mina lediga kvällar med Arne istället för någon svettig salsakung, så har det liksom aldrig blivit av. Förrän NU!

Eva, my sweet sweet Subway-kompanjon, har anmält sig och då kunde ju inte jag vara sämre! Så på tisdagkväll smäller det. Vad tusan ska man ha på kropp och fot tro? Lär ju inte passa med strumpor men jag har ju liksom inga dansskor! Vore ju kungers om man var tvungen att banka in fötterna i high heels modell Lill-Babs! HUGA!! Då kommer min dans att se allt annat än lös och ledig ut! Snarare desperat och skitnödig!
Näääee dags att visualisera! Bort med tanken av mig insmord i grisfett i en trång bur av plexiglas, och HELLO till en hottare version av Shakira, intill Wyclef, SHAAAKING THAT HIIIPS!!! WIIHAA!!

Igår hade jag ungefär världens bästa dag. Klev upp före sju, hann med att träna innan det var dags för en date med Puff, ja Therése alltså. Brakfrullen intogs på IKEA, första gången man verkligen åt upp mat som motsvarade pengarna man investerade.....MED RÅGE!!
Efter det irrade vi planlöst men ack så motiverat runt och vände och vred på lite prylar och kläder.
Jag har verkligen tur som en tokig att brorsan lyckades kamma hem storvinsten både till honom OCH mig. Borde nog tacka honom vid närmare eftertanke för bättre svägerska än min Puff är nog svårt att hitta. AJ JUST LÖÖÖV THÄTT GÖÖÖÖRLLL!!! (Skrev som man talar så att det inte ska bli någon språkförvirring som det annars lätt kan bli haha.)

Imorgon är det nya upptåg på G. Av den typ som gör mig själaglad på alla sätt och vis. Det här med att vila mig i form tills på söndag har väl gått sådär meeen jag jobbar starkt på det från och med nu! Snälla söta rara vänner, håll tumlingen för mig så att jag tar mig runt på en acceptabel tid och att jag ska ha kul när jag gör det. Utan skador och utan mjälthugg.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar