fredag 3 augusti 2012

Friday on my mind

Då är det fredag och jag får känna på hur det känns för "alla andra" normala som inte jobbar skift. Jag har en ledig helg att se fram emot! En helg som jag hoppas ska bjuda på sol, sömn, kärlek och mycket mys. Lite plugg också, det kommer jag inte ifrån faktiskt.

Har haft mitt första pt-pass idag, vi fick öva på varandra. Det är inte "barra" inte ska ni veta, ni som verkar så förvånade över att jag faktiskt måste plugga varje dag. Upplägg av pass, tidsplanering, val av övningar, hur man är placerad i lokalen, vad man säger, hur man visar, hur man lyssnar....ja ni kanske hajar. Det var grymt skoj i alla fall, skoj och lärorikt!

Nu ska jag tuffa hemåt och se vad kvällen har att bjuda på.
Hoppas ni får en underbar kväll och nej, jag vill INTE veta hur jävla bra Bryan Adams var ikväll så spare me all the superlatives, will ya?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar