tisdag 14 augusti 2012

Sär skriv ning

Hej!
Jag är en tjej på 31 år och såg er annons i kväll i går dagens morgon tidning. Tycker det vore jätte spännande att jobba hos er. Just nu går jag ut bildning där jag lär mig om vända folk till ett mer utåt riktat inne hålls rikt liv.

Jag är inte hög utbildad eller full lärd men jag är en möjlig het och före tag-sam tjej och känner mig ändå väl utvecklad för ända målet.

Att jobba som pt passar mig som hand i handske. Jag vet hur det känns att vara om given av anti kroppar och det är en o rolig känsla. För utom det till bringar jag gärna tid utom hus fast jag bor inom hus i en lägenhet.

Ser fram emot att få visa fram fötterna. Har ett fast hand slag så ni blir säkert till freds ställda av detta.

Tack på för hand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar