fredag 24 augusti 2012

Lockdown

Känner att jag borde uppdatera mig om vad som händer right here right now, men orden vill liksom inte förflytta sig från min hjärna till bloggen. Det blir så när jag har tusen tankar som löper amok, jag hinner inte med att fånga en förrän nästa kommer och vill ta plats. Lite som att tappa det viktigaste man har i en orkan, hur jävla lätt är det att plocka upp? Det går, men är inte skitlätt!

Egentligen är det bara bra saker som händer, så tro inte att jag befinner mig i någon slags misär på något vis! Men ETT beslut får en hel massa följder och förändringar, och jag hinner inte riktigt med att parera, planera och parkera. Allt inom mig säger att jag är på väg mot något fantastiskt, en riktig once-in-a-lifetime-experience, men alla har väl en...ja ska jag säga realist eller olyckskorp, välj själva, som sitter där och pickar upp korn. Korn av optimism. Ju längre jag låter den picka, desto mer negativism gör jag plats för.

Men jag är smartare än så, U know it!! Jag tänker inte leka martyr at all, jag vill bara berätta vad som rör sig här inne utan att riktigt berätta om ni förstår hur jag menar. Det finns andra som måste få veta det före.

Idag är det fredag! Min helg kommer bli lite sisådär, det blir vad jag gör det till helt enkelt. Inte dålig på något sätt, bara full. Ja full helg, så skulle jag vilja sammanfatta det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar