söndag 12 augusti 2012

Jag är inte död....

.....jag är bara i Stockholm!!

Igår var en lite lågmäld dag som ni kanske förstod. Jag fick en rejäl släng av hemlängtan och det var jag inte riktigt beredd på. Vi har spenderat helgen hos en av Gunnars bästa vänner, och det fick mig att sakna alla mina, fina vänner hemmavid. Jag saknar möjligheten att kunna chippa över och tigga en kopp java när andan faller på. Inte för att jag nödvändigtvis behöver, men just möjligheten till det!

Å andra sidan har telefonen varit stendöd sen jag for, så jag undrar egentligen huruvida känslan är ömsesidig. Det är inte förbjudet att ringa och uppdatera sig, go ahead I dare ya! Upplever det som att många tror att de "stör". Hur fan har den tanken uppkommit? En vän kan väl aldrig störa?! Inte i min värld i alla fall. Ja, det är mycket på skolan och ja, jag måste plugga i stort sett varje ledig stund men jag har väl alltid tid för lite snicksnack i telefon!

Så nu sätter jag telefon på laddning och väntar.....men först lite frulle i denna hungriga mage!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar