lördag 3 april 2010

Påsken so far

Nedan kommer en liten hint om vad vi har haft för oss under påskhelgen.
Posted by Picasa
Som ni kanske ser så har vi inte haft det alltför illa :)
Det här var PRECIS vad jag behövde efter en tung, kall och hård vinter. Kälen, mitt paradis på jorden, har återigen steppat upp och visat sig från sin bästa sida. Jag, Arne, Annika och Yrjö hade en KANONDAG på sjön med bastubad, isvaksbad, pimpling av både fisk och diverse flytande. Solen tittade förbi då och då så man fick ju passa på att bättra på brännan...öööhhh hihi.
Just nu är vi tillbaka hemma i vårt hus. Izzy har också varit med på semestern. Hon har nog också haft en fantastisk helg och verkligen fått vara där hon hör hemma: "in the centre of the attention" så att säga. Bortskämd av mormor och morfar och påhälsad av Oliver, bror och The´s kisse. Fullt upp med andra ord!
Nu ska jag inte sitta här och häcka utan bege mig till soffan och Arne. På återseende med nya betraktelser imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar