torsdag 29 juli 2010

"Förfesten"

Innan Pink. Vädret var KANON, halva Sverige var där och stämningen var på topp! Ja iaf tills två tjejer molvräkte sig fram och ursäktade sig med "Ursäkta vi ska bara fram här."
Jaha? Varför i helvete står ni STILLA MITT FRAMFÖR MIG DÅ????
Ena tjejen ville väl ha bra med plats eller nåt så hon stod alldeles framför mig och hade typ en meter fram till nästa rygg vilket resulterade i att jag hela tiden stötte i henne.
"KAN DU TA BORT DIN AARRRRMM?" fräste hon till slut på grymmaste göteborgska och släckte därmed min fetisch om att göteborgska är såååå himla myyyysigt.
"Nu är det ju inte bara JAG som står här men jag ber hemskt mycket om ursäkt." Sa jag.
Fridens liljor music lovers! :)


Good Charlotte kunde ta sin publik,Takida hade ruskigt taskigt ljud men HELVETE vad STOLT och RÖRD jag var över att de spelade för TRETTIOTVÅTUSEN PERS!!!!
SUCK IT jävla torr-Sundsvalls-musiklivsfolk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar